Pascal Pascal
289
BLOG

Auto-da-fé

Pascal Pascal Społeczeństwo Obserwuj notkę 2

PRALNIA PASCALA

Tytuł do zmiany:

PRALNIA PASCALA

Chcę wrócić do samego początku mojej przygody z blogiem.

Właśnie tutaj na Onet.pl – w marcu 2007 – jakby nie potrzeć niebawem dziewięć lat.

Nie daje spokoju ta trasa; choć wiedziałem o co chodzi?

Chciałem założyć – coś w rodzaju największej galerii wpisów ujęciami.

Początkowo Wielka Księga opierała się na notatkach ; szkicach od razu to uchwyciłem.

Nie wolno w Sieci wypowiadać się w pełni.

Wszystko do uzupełnienia.

To żywe i ruchliwe.

Następnie wykonałem znacznie ponad milion zdjęć powiązanych ideą Co-Partner.

Tutaj też konieczne uzupełnienie.

Fabuła nawet.

Powstało portfolio znaczne ;  opublikowałem tu i ówdzie.

Problem narastał z publikacją: powiązanie Prawa prasowego z Prawem autorskim.

Kwestie techniczne dostępności.

KASA.

CEL.

Nowa FOTOGRAFIA.

 

 

 
 
 
http://pascalalter.blog.onet.pl/
Pascal
O mnie Pascal

Nie wiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo