Pascal Pascal
252
BLOG

BLOG

Pascal Pascal Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Vincent van Gogh:
"Wspaniałe jest to zdanie MIcheleta, w którym zawiera się wszystko, co chcę powiedzieć; " Młody Sokrates miał usposobienie satyra, dopiero dzięki wytrwałej pracy nad sobą, wyzbyciu się frywolnych skłonności zmienił się tak gruntownie, że gdy ostatniego dnia w obliczu śmierci stanął przed swymi sędziami, było w nim coś z boga, jak w promieniu Słońca, który zapala się nad Partenonem." (Haga, lato 1883)
..
Czy nie podobnie było z królem Salomonem z Biblii - wczoraj usłyszałem mimochodem w barze J&M nauczanie R: "miał 700 nałożnic i 300 żon.." - i co było dalej - to wszyscy wiemy.
Po prostu zmądrzał.
..
Podobnie było i ze mną na blogu!
..
Po iluś postach - nawet nie po roku - odrzuciłem wypowiedzi werbalne: moje myśli, idee, plany, pomysły etc - to moja sprawa prywatna!
..
Zmądrzałem.
..
Pozostały ujęcia. Język obrazów. Metoda obrazowania realu.
Nie mam innej możliwości( niestety), żeby się inaczej uczyć; część musiałem zamieszczać na blogach.
"Cóż poradzić na to?"
..
Wczoraj dowiaduję się, że zostałem zagarnięty do Google + : z jakiej racji?
Moje zdjęcia w ten sposób traktują jako "publiczne"!
..
Sądzę, że chodziło im właśnie o zawłaszczenie ujęć Co-Partner..
..
Więc tak?
..
Zmądrzałem do reszty.
Sprzeciwiłem się kategorycznie i napisałem "tam gdzieś" do Google + (...), że postępują bezprawnie i po prostu nie fair..
..

Minęło dziewięć lat i sześć miesięcy, jak zamieściłem w Onet.Pl pierwsze posty..(27 marca 2007)
..
Teraz stoję naprzeciw tego zdarzenia z Google +; wiem dokładnie co to jest -także samo Google coraz bardziej przeraża.
..
Po co im te informacje o każdym użytkowniku ?..-  lecz blogerów traktują jak swoich niewolników.
..
Doprawdy, smutne to wszystko.
..
BLOG uwłaszczył się na mnie.
..
NB; tutaj jest problem z publikacją na Onet: odpada kategorycznie Google +, czy Facebook; to żadni dla mnie pośrednicy! - GDZIE MNIE SIę ODSYŁA
..
O co tutaj chodzi naprawdę?

Pascal
O mnie Pascal

Nie wiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka