Pascal Pascal
76
BLOG

BLOG

Pascal Pascal Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Vincent van Gogh:

Co powiedzieć o chwilach,

w których czuje się,

że jakieś fatum zamienia

dobro w zło

i zło w dobro?

(Haga, lato 1883)

..

Jak dobrze, że choć mogłem tutaj zamieścic nój sprzeciw wobec

postępowania Google + - w oczywisty sposób przeciwko mnie!

..

Wczoraj skopiowałem moje veto i wysłałem na kilka adresów.

Zachowały sie tylko dwa: akurat nie na poczcie Gmail..

..

Jest to opis sytuacji po prostu - fakty.

O co w tym chodzi?

Zawłaszczenie ujęć - ksywa: dziel się jak w życiu!

Doprawdy..wszystkim?

Wspólnota Plemienna, albo co?

(Kolaż Google Photos)

 

Zdjęcie:
 Copyright © 2016 by Pascal Alter Kielce.  All rights reserved

Pascal
O mnie Pascal

Nie wiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka