Pascal Pascal
60
BLOG

BLOG

Pascal Pascal Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Posłałem Google +  29 września 2016 ( około 16:15) już trzeci protest komentując kompilacje z moich ujęć

z 26 lipca 2014 i 11 września 2015 r. ,które udostępnieno jako "publiczne" poprzez włączenie mnie do Google +  bez mojej zgodyco jest nielegalne.

Jest to typowa tutaj pogarda dla praw człowieka w pozycji słabszej: pogarda instytucjonalna.

Oczywiste nadużycie "władztwa zakładowego" przez filię polską firmy o światowej marce:

Google - miniącej się medium społecznościowym.

..

Być może Ktoś się śmieje, że przysporzył mi kłopotu - ależ niech się śmieje..do czasu.


Subject: QUAE TUA SUNT, TIBI HABE, QUAE ME, REDDE!
 

( Co twoje zachowaj dla siebie, co moje, zwróć!)



 

JAK TO OKREŚLIĆ ; praca fachowa z obu stron, lecz istota sprawy nie do przyjęcia!
..

Tutaj nie chodzi o tych kilka ujęć - lecz o całość.
Stanowczo i kategorycznie protestuję -
bezprawnie podłączono mnie do Google +
- i zastanawiam się nad rozwiązaniem prawnym tej sytuacji. Żadnego modus vivendi: nie zgadzam się na traktowanie moich zdjęć jako "publicznych" - udostępnienie nastąpiło bezprawnie. i bez mojej zgody.Powtarzam trzeci raz.; nie traktujecie mnie serio!
Andrzej Czerwiński vel Pascal Alter 25-001 Kielce 1 Box 332 Pl
29.09.2016


 

Pascal Alter &

Pascal
O mnie Pascal

Nie wiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka