Pascal Pascal
68
BLOG

IMPERIUM UMYSŁU

Pascal Pascal Technologie Obserwuj notkę 0

Denis  Waitley

"RIP Van Winkle żyje i miewa się dobrze się miewa.

Widziałem go dzisiejszego ranka w lustrze,

kiedy się goliłem.

Miałem wrażenie, że nagle obudziłem sie

z trwającego prawie pięćdziesiąt lat snu,

aby odnaleźć świat,

którego nie wyobrażałem sobie nawet

w najbardziej szalonych marzeniach!"

..

Cool

..

To właśnie i mnie się trafiło kilka dni temu.

Sądzę, że wywołał to mój POCIĄG

DO STAROCI z tamtych lat ; także do filmów.

Wtedy uwielbiałem to maniakalnie!

Teraz oglądałem kilka na YouTube

i w jakiejś kolejności, aż dojechałem

do Pociągu J.Kawalerowicza..

(...)

Rozglądałem sie potem z niedowierzaniem,

że Tamten-ja - to naprawdę ja.

..

Tamten dzień był pamiętny.

Kiedyś tak juz było -

(jesień 1959 w Pionkach)

 wtedy wzruszałem się

moim nieszczęsnym losem..

- lecz teraz w sytuacji beznadziejnie

gorszej; tuż przed bramą

ZBAWIENIA CMENTARNEGO

- pocieszał mnie: wytrwałeś...

..

"tak, żebyś wiedział - wytrwałem"

..

W tych dniach działam inaczej i szereg faktów

widzę inaczej.

..(...)

( tylko spokojnie: on-line ! )

IMPERIUM UMYSŁU

POCIĄG

Pociąg film polski 1959r. - YouTube

 

https://youtu.be/U92jXfLeUO8

 

Pascal
O mnie Pascal

Nie wiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie