Pascal Pascal
59
BLOG

TWEETING

Pascal Pascal Technologie Obserwuj notkę 0

Coraz bardziej frapuje mnie ta krótka forma wypowiedzi..; tweeting.

Na Tweetter jestem od stycznia 2013 - nie mam zbyt wielu tweetów; 609 dopiero.

Ostatnio zamieściłem kilka - dwa ostatnie to kwintesencja wielu lat, które streściłem

jak podyktowane kiedyś nad ranem.

Umownie dla siebie nazawałem to "ANANKE".

..

Gdy czytałem tę stronę uważniej - właśnie w minioną niedzielę, 9 października 2016

- zauważyłem, że to po prostu kilka tweetów w języku polskim; praktycznie gotowych

jakże specyficznych zdań,  jakimi operuje się na Tweeter.

..

Byłem wtedy na Stadionie Leśnym, było zimno i mało ludzi.

Niezawodni piłkarze na boisku obok biegali za piłką..

..

Podkreśłiłem dwa zdania na mojej kartce.

To był pierwszy tweet - na pamiątkę "Ananke".

Nazajutrz wysłałem.

..

To już było kiedyś: wiadomość zamknięta w butelce

i rzucona do do PACYFIKU; JESTEM!

(..)

..

ŚWIATEM rządzą ludzie chorzy; to wyjaśnia dużo - ale nie wszystko. Czy samo dążenie do władzy jest objawem choroby, czy władza ?

 

 

Tweeting - definition of tweeting by The Free Dictionary
 

Pascal
O mnie Pascal

Nie wiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie