Pascal Pascal
41
BLOG

BLOG

Pascal Pascal Technologie Obserwuj notkę 0
Zastanawiam się nad umieszczeniem FRAGMENTU dzisiejszej sesji foto dotyczącej
jednej godziny dnia: Spotkanie ATD IV Świat.
..
Ponieważ znika spis treści i dla mnie jako autora - redaktora etc. - stają się niedostępne posty ze zdjęciami.
..
Na przykład sesja z 7 maja 2016 ROZDROŻE.
Albo kolejne sesje 3 maja ..etc.

..
Ponieważ z poprzednich lat spisów treści brak - na co nie mam żadnego wpływu.
..
Najśmieszniejsze jest pracować za darmo i w dodatku z utrudnieniami nie wiadomo w jakim celu?
..
Zdjęcia są dokumentacją przecież - możliwość uzupełniania wpisów werbalnie - kiedyś istniała - teraz nie!
..
Faktycznie popełniłem błąd zamieszczając zbyt wiele postów - wrócimy więc do dawnej liczby; 50 - 60 - może o to chodzi?
..
Albo też, chodzi po prostu o zdjęcia?
..
Tak, czy siak blog Forum Pascala PRALNIA jest od dawna dla mnie dzieckiem szczególnej troski.

17 października 2016 - 23;03

 
Pascal
O mnie Pascal

Nie wiem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie